dimecres, 12 de febrer del 2020

Rosa Vendrell




Pedagoga de formació, educadora de cor. Vaig entrar a l'escola bressol per casualitat i em vaig enamorar. 
Enamorar de les primeres vegades, de la màgia de les emocions sense filtres, de l'entusiasme innat per aprendre, de la curiositat infinita, de les investigacions sense fi, del moviment lliure, de la serietat cap a la importància del joc, dels cuidatges mirats amb cura i del sentiment que aporten les abraçades sinceres.
Visc en un privilegi constant sols entrant per la porta de l'estança que em manté l'energia i les ganes de continuar aprenent amb ells per a poder oferir-lis sempre tot allò que esperen i necessiten de mi.
Des de fa 8 anys també tinc el plaer d'aprendre i desaprendre contínuament a casa, gràcies al Roc i a l'Arlet: el motor de la meva vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada