dilluns, 16 de març del 2020

Nat Fernández




Fa 9 anys que sóc educadora i aprenent, a més de sentir-me un cul inquiet, on em qüestiono moltes coses davant del món pedagògic, i això m'ha fet voler créixer professionalment, volent compartir les meves inquietuds educatives amb les meves companyes del grup de treball. Un espai on sento que m'enriqueixo a tots els nivells.
És per això que em considero una guia que acompanya a la infància durant la vida quotidiana, buscant cada dia una vida més slow i on em sorprenguin els petits detalls que s'esdevenen a l'aula.
I així ho trasllado també a la meva vida: endinsant-me en noves aventures amb la meva tribu.
Penso que tal implicació val la pena, doncs crec que ja és hora de donar-li el lloc que es mereix a la infància.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada